söndag 6 januari 2008

tom inkorg



Jag och min stora mun... I mellandagarna satt jag ju inne hos grannarna och raljerade över hur nöjd jag är med Telia och deras driftsäkerhet. Inte ett problem på de senaste 3 åren - och med det i bagaget borde jag kanske ha en aning mer överseende kring det debacle som påverkar min vardag just nu. Egentligen så sitter jag väl inte å väntar på något speciellt, utan uttrycker mer en underton av frustration över att man numera är så utlämnad till informationssamhället... det ska ju funka. Jag gillar också Telias driftsupport som hurtigt meddelar på sin hemsida att snart så... fast i lite olika utstyrslar.

Nåväl, sista dagen på jullovet och den sedvanliga jobbångesten börjar komma krypande - egentligen vet jag inte varför det är så eftersom jag mot bättre vetande tycker att det är apa-kul på jobbet. Men det är väl den lata moderna människans nyskapade gener som ringer i klockorna, mest för att det ska vara så. Vid midnatt går jag på - det får bli en lagom mjukstart innan verkligheten kommer ifatt.

Fick sovmorgon idag - således resulterade det i att jag kunde agera kreatör till min egen i frukost - jag tror att jag fick med hela kostcirkeln genom Zingo och korvbröd. Det står jag mig bra på nu när DJ och jag ska ut för lite snöbus i Badparken. Men vi måste vara hemma till Hattrick-matchen - på pappret är det en klar förlust som väntar men Heikki Vesa sänder vibbar i atmosfären..

Inga kommentarer: