söndag 20 januari 2008

firra



Den som fiskar efter mycket...

...mister ofta hela stycket - och i det här fallet så var det Papi som led sviter av det gamla ordspråket. DJ firrade för glatta livet under gårdagen när koncernen dansade ut julen på AXA Sportscenter med TV4-Mojje i spetsen. Förutom fiskedamm så bjöds det på tomtegrotta, ansiktsmålning, fika, cirkusskola och mini-karaeoke m.m

Men så var det där med fisket då... DJ och jag hade ju delat rättvist sinsemellan - jag tog allt godis och hon fick mjukisdjur och tandborste, so far so good. Men när jag skulle svulla på min Tom & Jerry-påse i morse så var den borta. En som såg måttligt oskyldig ut var Mami - samma Mami som under gårdagskvällen skröt vitt och brett om hur duktig hon har varit med onyttigheter hittills under 2008. Jo jo - då har jag också varit det.

2 kommentarer:

g sa...

Jag hajar inte. Ska du ha knäckebröd med ost eller Tom & Jerry-godis till frukost? Både och kanske?

Förhudslös och Ryggradslös sa...

är det här en applikation som jag kan ignora?