onsdag 20 februari 2008

>sniff< ...aaah!

A-K och jag har en beef... och ställningskriget är totalt låst.

Jag älskar lukten av klorin - och sanerar badrummet så fort jag kommer åt med denna beroendeframkallande vätska... förutom att det luktar rent så väcker det minnen om sydligare breddgrader, solblekta haciendor och en livsrytm som passar Papis söndertrasade sun-craving-body. A-K ser bara kräkfärdig ut - det tog jag förvisso länge som ett symptom att hon hade fått syn på mig.

Appropå sol... visst har man kunnat ana lite "vår" i luften på kvällarna - lukten av pånyttfödelse, hur nu det ska funka när vinterliket aldrig gavs någon chans att förruttna. Som en liten belöning på att undertecknad börjar bli redo att kliva ur vinterdeppen så levererar jag en preview på vårens heavy rotation: Avastyle - Love is so hot (kom ihåg var du läste det först)

Inga kommentarer: