onsdag 13 februari 2008

Flossy Mova' (februari)

Okej... erkännes... eder hardcore cutcreator har dragit ut på det tillräckligt - och jag har egentligen inget bra försvar...inte mer än att jag lixom går å väntar på ett schvung...

Ena veckan har jag förhoppningar om att den svenska club & hiphop-scenen ska mastrubera fram något tasty - nästa vecka gräver jag djupt bland obskyra amerikanska skivbackar med pålitlighet av comptonklass... men... 2008 vill inte ta sig riktigt. Det mesta är copycat av tvåsåsju... rätt så been there.

Men här är februaris masterpiece för din X1, I-pod, Bilstereo, Flightcase och inte minst Kundradio.

  1. Sexual Eruption - Snoop Dogg feat. Robyn
  2. You dont know - Stonebridge
  3. How we do in the A - Lloyd feat. Ludacris
  4. Mina Gangstaz - Näääk
  5. Rock away - Lazee
  6. Boyfriend - Samantha Jade
  7. Flashing lights - R Kelly & Kanye West
  8. I'm good I'm gone - Lykke Li
  9. American Boys - Estelle & Kanye West
  10. Crush - Kocky feat. Lorentz

Download!

Hm... bäst att droppa några throwbacks som plåster på såren:

  • California Vacation - The Game, Snoop Dogg & Xzibit...brr gåshud
  • Erase and rewind (Kleerup remix) - Cardigans...mmm hard on


Inga kommentarer: