onsdag 16 maj 2007

Saker Som Stör Jimmy (del 3)

Vadan detta!?
Har Papi gått och blivit en sur grinig gubbe?
Nädå, inte värre än vanligt, men den positiva responsen på mitt vardagsgnällande tvingade fram en oanad kreativism. Så jag skjuter från höften ikväll igen.
Subjektet för dagen är de människor som av någon anledning lider av tvångstankar och bara "måste" sitta i skarven på en två-sitts-soffa.
Resultatet blir en föga vacker skapelse som på sin höjd skulle platsa på en sunkig fritidsgård.
Ta och skärp er nu!

1 kommentar:

g sa...

Nu har jag funderat samt testat mig fram litegrann hemma i soffan och nu undrar jag över vad din definition på att sitta i skarven innebär. Att det enligt dig inte är okej att placera röven i skarven förstår jag, men hur är det med övriga kroppsdelar? Är det okej ifall man sitter bredbent och korsar en skarv eller måste man klämma ihop paketet för att hålla sig på en sittdyna?