lördag 5 maj 2007

Flossy mova' (maj)



Såg att Linda Skugge överväger att stänga ner sin blogg efter upprepade hot och kränkningar - tråkigt, men säkerligen en droppe i dansgolvshavet jämfört med vad jag får utstå varje månad. Aggresivast är han diskjåkky-Kent på Dalgatan som är på mig hela tiden i jakt på månadens senaste floorfillers.

För övrigt är månadens flossy mova' en rak hyllning till tiden runt Discoteque Metro och Club Mania. Varför? Ja, det kändes helt enkelt rätt - lika rätt som en Numark cut-mixer med två kanaler kändes då.

  1. Feelin' - Therese
  2. It's the beat - Simian Mobile Disco
  3. Makes me wonder - Maroon 5
  4. Sometimes - Infinite Mass
  5. The beat is rockin' - Erick E
  6. Vad händer - Fronda
  7. The Power - Tom Novy
  8. 4 in the morning - Gwen Stefani
  9. Catch you - Sophie Ellis-Bextor
  10. Fix me - Velvet

Och för de som ansluter sig till den perversa och morbida böjelsen att gå igång på en fullängdare, så levererar jag högtidligt: VA - Best Lounge Collection 2007 med hisspionjärer som tex. Sunseeker, Aircraft 72, Phil Kinley och Fairwind.

Fairwind får mig förresten osökt att tänka på att jag inte har tagit tag i Final Fantasy XII till PS2 ännu. Oförsvarbart, jag vet.

Inga kommentarer: