torsdag 31 maj 2007

dagens elvis



Tog mig friheten att stjäla ett blogg-inlägg från Rex på Universums tråkigaste blogg, för visst känns det som om dagens Elvis aktualiserar ett ämne som de flesta av oss grabs går och bävar lite för. Fast samtidigt med någon slags skräckblandad förväntan...

Fotnot: För att stämma lite i bäcken, så vet jag att vissa av mina läsare befinner sig på fel sida av IT-handikappet och därför högljutt kommer att megafona något om att man inte ser vad som står i serie-strippen... Vi säger så här, lite off the record - klicka bara på bilden - så behöver vi inte orda mer om detta.

Veckans tävling har fortlöpt något obemärkt här på bloggen - däremot inte på min arbetsplats, där vissa med förtjusning har frågat ett par gånger om dagen efter ställningen. Ja vissa, har till och med erbjudit säg att hjälpa A-K på traven, men jag har ståndaktigt tackat nej. Dock har jag skurit ner på den röda kvälls-bullen - detta till trots så leder ändå Tjurarna med 9-2.

2 kommentarer:

g sa...

Vadå dagens Elvis? Den där läste jag fan för evigheter sen. Men okej då. Allting är dagsfärskt i sjuttiotalets värld. Det är bara att spana in i mitt kylskåp. För övrigt så funderar jag över ordet 'säg'. Men jag ändrar mig säkert imorgon när omdömet har nått en aningen högre nivå.

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Sej är en kraftig, spolformad fisk inom torskfamiljen som liknar sina släktingar förutom att den saknar skäggtöm... Ja när jag tänker efter så är det nog mera du Roloj.