tisdag 8 maj 2007

golvad...



...illa! jag börjar av någon anledning få prestationsångest inför lördagen då bröderna brothers ska ta sig an Esters flickrum och lägga in sånt där klicketi-bank golv. Olustkänslan började i samband med att vi lämnade våra kusiners födelsedagskalas i Högdalen i söndags för att bege oss mot IKEA i Skärholmen. Självklart skulle Björne droppa ämnet i all vänlighet för att välmenande nickar skulle tillägnas oss...men ändå... redan här började jag känna viss beslutsångest.

Och inte blev det bättre av att IKEA avklarades i snabb hast samtidigt som Jelly-Lee förtroendeingivande förkunnade att den här ekparketten kan Ester köra breakdance på i många år.

Men tänk om jag inte fixar det här... tänk om det blir fel...skitjobbigt om Jelly blir sur och tycker att jag sumpade mitt uppdrag...

Vad tror ni att han vill ha för öl, och framför allt för pizza?

För det var väl ingen som trodde att jag skulle lägga golv...tänkte väl det...

1 kommentar:

g sa...

Pizza och öl? Glöm det. När man ska lägga klickgolv från IKEA så är det lika delar Absint och Bacardi Razz som gäller.

För övrigt så är det skönt att du äntligen har styrt upp bloggen med etiketter, det var så stökigt innan. Positivt också att du håller isär begreppen "familjärt och jag" även om någon säkert kan misstolka det hela och tro att de hör ihop.