måndag 1 oktober 2012

celibat har sina fördelar


Det har sina fördelar med att ofrivilligt tvingas in i ett celibat leverne - jag menar egentligen är ju det här med sex synnerligen överskattat. Varmt, kladdigt, bökigt och en massa könslukter... Tur då att det finns en högre kraft - inte nödvändigtvis den som en skenhelig värld tävlar om att vara mest till lags - utan kanske mer en slags rättvisegud. Jag har förvisso tvivlat lite på honom...henne... hen då för fan - då sommaren och inledningen på hösten ur ett rättvisperspektiv varit ganska skral. För att inte säga obefintlig.  Kan å andra sidan har varit det där midsommarligget som förstörde solskensavansen.

Men så ikväll plingade det till i inboxen och på fröjdig norska så förkunnades det att jag numera kunde titulera mig som iPad-ägare. Förutsatt att jag valde färg på den lilla paddan. Alla skrek vit - så jag valde svart. För i och med detta så uppstår ju ett visst problem - hur ska den här äppelprodukten kunna matchas in i detta SONY-hem? Svart är det minsta jag kan göra åt detta eftersom Bravias pianolack ändå kommer att vara den överlägsen. Dessutom är SONY Tablet S tio gånger snyggare, men här får man inte vara så sparsmakad. För i bakhuvudet tickar en idé... I och med detta så kan ju faktiskt Skrutts julklapp vara löst. Tror att det får bli så.

SONY Tablet S


Inga kommentarer: