onsdag 10 december 2008

verkligheten tränger sig på...



Märkligt vad allvarligt vissa människor tar saker och ting nu för tiden... Hade på mig min Ronaldo-replica (näe...inte han pajasen i Manscum United) på innebandyn idag - och genast började motståndarna att jaga mig med tändare för att elda upp den. Jag vet inte om de trodde att jag var Ronaldo på riktigt... men med tanke på hur gudomligt jag lirade så förstår jag dem.


Noterar förresten att SSK sparkar sina tränare idag... jag visste inte ens att de hade några. Att döma av tabelläget så trodde jag bara att de gick ut och lirade lite på skoj.


Noterar även att man marknadsför juldagseventet ute vid rinken med en jättelik halvnaken Robban Carlsson i avundsvärd shape. Frågorna som infinner sig naturligt är: Kommer han? och kommer han då att klä av sig ännu mer? Jag har kvinnliga bekanta som undrar - ja, manliga med för den delen.

1 kommentar:

g sa...

Det där juldagseventet känns lika stort som hundra års-jubileumet.