fredag 19 december 2008

jag var ute...


...och cyklade lite i våras. Jag kanske tog i lite för mycket i all min frustration - och kanske var jag inte helt nyanserad, eller låt oss säga påläst i mina omdömen. MEN, även om jag ber om ursäkt så vidhåller jag ändå att det ser för jävligt ut.


Ni kanske kommer ihåg att jag gick coco jambo på ofoget att bara återställa en viss del av de upprivna gatstensförsedda stadsgatorna här i centrum. Nu, så här 8 månader senare så har jag insett att den applicerade asfalten är ett taffligt försök att anlägga cykelbanor.

Meh! get real, det finns ingen som cyklar i Södertälje - och skulle det vara någon så är cykeln stulen. Gör om gör rätt! Bygg en saluhall för mina krävande smaklökar istället - åhh! höll ju på att glömma att man ska göra om Luna Gallerian till en foodcourt - med det innovativa upplägget kebab, sallader, pizza och kolgrill. Damn! ska bli kul att pröva något nytt här i byn.

Inga kommentarer: