måndag 15 december 2008

Behind enemy lines



Jag befinner mig mitt i en brinnande krigszon... omgärdad av det som på latin går under benämningen faeces... Typ skit och avföring (aha! tänker då några av de som jag spelar XL-Coachen och Dream Team med).

Ester har haft det, Oliver har haft det, Farmor har haft det, Jerry har haft det, Barnen på dagis har det och AK ser jag ibland svepa förbi här i våningen i riktning till och från toaletten.

Jag har det inte - men det hänger nog ihop med min kostföring, uteslutande baserad på Red Bull och lussekatter. I'm the idrottsman ya know!

3 kommentarer:

The Johansson´s Blogg sa...

Eller kanske är det för att du är fullproppad med saker från jobbet? Förmån kallas det och är beskattningsbar.

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Du tänker på etanolen?

The Johansson´s Blogg sa...

Eller något av allt pulverdamm som flyget runt i lokalerna.