söndag 13 november 2011

delikat fråga...


Ok, hands up! Tar det tillbaka och skriver in mig i medlemsrullarna. Ska ärligt erkänna att jag i det tysta fnyst när man hört eller läst storys om hur folk tappar sin mobil i toaletten. På riktigt, hur lyckas man?! Kan nu berätta att det är inte svårt alls... man fibblar bara lite för att få igång Wordfeuden samtidigt som man förbereder en lossning - mobilen gör en saltomortal ned på ringen och sedan ett perfekt dyk som hade fått Ulrika Knape att gråta av lycka.

Papi gråter också just nu, men inte av riktigt samma saltstänkta karraktär. Det här var precis vad jag inte behövde. Dessutom infinner sig också den delikata frågan... hade jag, eller hade jag inte hunnit kissa - reptilsnabb var jag i vilket fall som helst. Nu är det bara att hålla tummarna att den repar sig - men det slutar väl med att det blir en sådan där 199 kronors-Samsung från Willys, under det år som jag har kvar på abonnemanget. Skit också, jag som tyckte det var så kul med Alfapet i luren - men nu vet ni som sitter och väntar varför Papi inte gör några dag. Det här var verkligen Fars dag må jag säga.

1 kommentar:

Pesi sa...

Oj då! Det var precis det du inte behövde. Efter alla (dina) förluster har ju nu, den som du länge väntat på, SAO kommit till WF. Fixa en ny mobil pronto!