lördag 14 februari 2009

Gala! Deltävling 2


Alcazar... ... ... ni sitter säkert!!
Ingen ville till Moskva ikväll - och svenska folket hade en synnerligen usel evening där crap höjdes till en konstart. Papi Jams brorsa följde sin androgyna läggning och hyllade Måns som tro det eller ej uppträdde i kostym och fluga. Det märkliga är bara att kostymjäveln har gått från Armani-classy till något som såg ut att vara hämtat från H&M Outlet.
Nåväl, Papi har lovat facit och facit ska det bli - men lova mig en sak, ta inte med detta till nästa tentamen... det här blir max ett VG, och då pratar vi max.
  1. Jag ska slåss i dina kvarter - Lasse Lindh & Bandet
  2. Never been here before - Jennifer Brown
  3. 1000 miles - H.E.A.T
  4. Hope & Glory - Måns Zelmerlöv
  5. It's my life - Amy Diamond
  6. Show me heaven - Lili & Susie
  7. Markoolio - Kärlekssång från mig
  8. What if - Cookies n Beans

Kvällens vin: McPherson - shiraz (67:-) ...ja ja, det är ju för fan lågkonjunktur.

Kvällens självmord: Markoolio... exakt huur tänkte du...

3 kommentarer:

je sa...

Vilken tur - var orolig ett tag att min androgyna läggning hade börjat lysa igenom - men så var ju inte fallet

henriette sa...

du har feeel!

Förhudslös och Ryggradslös sa...

je: ok då, jag ska korrigera - var nog lite snabb på tangenterna där.