onsdag 25 februari 2009

Bara i Tälje



Det verkar finnas en inbyggd drift bland de ansvariga i gycklarföreningen SSK att leva upp till epitetet Täljetokar - nu är ärkepajasen Strömberg tillbaka i båset och det gick ju bra sist. Men det är så sant, allt är ju relativt och det är ju oceaner mellan värdelöst skit och katastrofalt skit. Fast mest skit betingar nog den där gruppen ryggradslösa med grickor på fötterna, och ett stort jävla S på tröjan.

Och nej, det var länge sedan man skakade på huvudet åt alla manodepressiva beslut som tas i det sällskapet som ska föreställa ett utskott för klubbens framtida väl och leverne.

Jag tror jag fick med det mesta nu...

5 kommentarer:

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Men Klimpen är glad...

Anonym sa...

Fantastiskt! Varför bränna en massa svenska öringar när man helt enkelt kan kratta ned här! Har lovat mig själv och mitt alterego att inte tråka innehavaren av bloggen med en massa löpargrejer men detta måste kommuniceras:Biom har enligt dagens RUNNER´S WORLD släppts ut. Det komiska är att den inte kommer att säljas Slöddertälje !?!? Utan en utav återförsäljarna kommer vara att vara i Strängnäs.http://www.thebiomproject.com/ är hemsidan. Tyvärr kommer min Feta "The Blob"kropp inte palla med dessa, M E N en bekant/älskare som är FD elit löpare (enligt mångas utsago fullkomligt "Svävar" fram)kanske kommer göra en liten invest. Förbannat snygga är dom iaf.
MVH/Torbjörn Sindballe

g sa...

Nu vänder det!

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Nu har jag funderat klart... Dolph plockar naturligtvis Ma Baker också.

Vidare med SSK - enligt lite hjärntvättade supportrar på jobbet så visar gårdagens rokad att klubben har ambitioner... ja, säger ni det så - apport dawgs!

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Att vara eller inte vara...