torsdag 29 januari 2009

fill me in




eller... I had the time of my life.

Ok. dags för en liten confess och samtidigt en stimulerande utmaning. I min kontemplerande ensamhet har jag kommit fram till att en revidering verkligen är på sin plats. Likt en envis dåre har jag hävdat att 80-talet var the shit. Men efter noga övervägande så måste jag med lite streetliness förära åren 1998-2005 med epitetet da bomb.

I samma veva nollställde jag hjärnan, och tro mig - det gick ganska snabbt. Därefter började jag plocka upp varje ord som jag associerade med just den perioden och droppade dem i min notepad. Nu till utmaningen - ni som känner samhörighet kring denna cleana period får mer än gärna fortsätta att namedroppa.

syntet, kevlar, chrome, glas, sta-prest, no-shrink, naturfärgat, futurism, cheiron, 2step, clean, uk-garage, grime, ps2, red bull, iceman, b&b, vodka, crystal, diesel, ericsson, audi tt, mp3, cash-is-king, phat, flat-beat, freestyler, southampton, craig david, artful dodger, calvin klein, palm pilot, nike cortez, breakbeats, digital underground, matrix, hit me!, absolut vanilla, size, tiger, koppartrans, bomfunk, need for speed, final fantasy, stan collymore, shox, thong, infrastruktur, jenova, low-waist, ultra, z-tv, patrick bateman, tobias kagelind, casual, ego, biotherm, psycho cowboy, vh-1, urban living, sky city, stealth, aero, azur-blue, kaluha, corona, neo, gio, alcazar, the lab, viper room, maria nila, darude, jack n jones, truesteppers, dane bowers,

Inga kommentarer: