lördag 13 september 2008

tre-komma-fem av trettioåtta



Hade lite svårt för att bestämma mig huruvida jag skulle plocka en bild på Wes Brown eller Ryan Babel till inlägget - så medans jag likt Balthazar vankade av och an för att fundera så försökte jag samtidigt få tag på Kåva från jobbet.


MSN: utloggad - med suffixet "på landsflykt"
SMS: inget svar


Så därför fick det bli Ryan... Jag misstänker att Kåva stod kvar vid korvkiosken på läktaren dit han blev upptrollad. Och appropå korv så känner jag en viss brydsamhet över att så många av mina bloggläsare har en starkare relation till sina salibandystickor från ICA Maxi än guds ambrosia - korv. På den sjätte dagen skapade Gud korv - på den sjunde låg han och jäste.


Och till alla trasiga AIK:are som valde svensk dyngfotboll före spänning och dramatik i Gärtunahallen - nästa lördag finns det inte utrymme för bortförklaringar, eller som Fattaru så bra säger det: "Ledsen lilla flicka, du är bänkad idag".


In your Manchester scrubs, yer speak with accent that knowone can stand
Yer ugly fat bastards with shit on yer hands
In your Manchester scrubs.

Inga kommentarer: