måndag 22 september 2008

jag borde...


  • ta mig i kragen och putsa fönstren i köket och vardagsrummet.
  • tvätta bilen och silikonsvärta däcken - ja, kanske lite dammsugning till och med.
  • slipa köksbordet och ekvaxa det - även om det inte är akut.
  • sätta mig ner och fundera på vilka fälgar och vinterdäck som ska inhandlas - inte för dyra, och inte för fula. dubb eller inte...
  • ta med mig symaskin + gardinvepor och gå till mormor - för AK säger att "det är hur enkelt som helst"
  • föra över alla foton från den externa hårddisken till skivor - för att vara dubbelt säkert.
  • ta tag i Esters rum, med inköp av ny säng, förvaring och skrivhörna... men vad göra med soffan?

...men det får nog bli i morgon... eller en annan dag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hmm.. om jag inte minns helt galet så var det en skrytig mallgroda som härförleden påstod sig vara nike´s slogan personifierad: -jag är "just do it"!! så vad är problemet??

Förhudslös och Ryggradslös sa...

härförleden...? är du från landet?

Ulle sa...

jag kan ta tillbaka soffeländet...

Ulle sa...

gillar härförleden men jag är ju från landet...

Anonym sa...

fått är fått... :) soffan stannar...