måndag 24 mars 2008

sneak preview



När vi ändå snackar bilar... Egentligen går inte annonsen ut förrän i slutet på april - men om det är någon av mina läsare som sitter och väntar på en sjukt pedantskött- och körd Peugeot 307 Griffe -05 så är det klart att ni ska ha första tjing.

Fakta:

Regnr: WPK 791 (utplockad i juni 2005 - en ägare, djur- och rökfri)

Mätarställning: 1750 mil (vansinnigt, jag vet) - har alltid stått parkerad i varmgarage.

Färg & Kaross: Grå Sidobre Metallic - Halvkombi

Godis: ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Aluminiumfälgar 16" (Michelindäck), Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem -ESP, Antispinn -ASR, Armstöd fram och bak, Bromskraftsfördelare -EBD, CD-stereo, Dekorpanel av aluminiumtyp, Elhissar fram och bak, Eluppvärmda samt in/utfällbara backspeglar, Extra förvaringsfack under passagerarstolen samt i taket, Ljuskänslig innerbackspegel, Läderklädd sportratt, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Helt färganpassad kaross, Höj- och sänkbar passagerarstol, Komplett ifylld servicebok, Läderklädsel(Svart), Metalliclack, Multifunktionsratt, Nödbromsassistans -EBA, Sidoairbag, Stolvärme fram, Svensksåld, Regnsensor, Yttertemperaturmätare, Vinterhjul – dubb på stålfälg (Gislaved), Obs! Fint skick!, Fullmatad toppmodell!

Extra features: Integrerad och lackad spoiler, kromade instegsskydd m. Peugeot-gravering, integrerade stänkskydd fram/bak, Solskydd sidofönster bak – Peugeot original, Hjulsidor till vinterdäck – Peugeot original, Nitrogen i sommardäcken.

Pris: 115 000:- väldigt mycket prutat och klart - byter den inte ens mot en korvkiosk.

Skynda kompis!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Komplett service bok, den måste vara lika tjock som bibeln efter 1750 mil.

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Du.. jag har faktiskt fyllt i kommande servicar själv och stämplat med en hemmagjord potatisstämpel.

Anonym sa...

Jag hittade ett faktafel i annonsen.
Det står att den alltid stått parkerad i varmgarage.
Men jag har minnesbilder av att jag sett den parkerad utomhus vid senaste nyårsfesten.
Jag vågar nog även sticka ut hakan och påstå att bilen någon gång har används för att handla vid t.ex Coop, ICA Maxi eller annat.
Och då bör ju rimligen bilen ha varit parkerad?

Förhudslös och Ryggradslös sa...

nää.. det var en hyrbil