Funderar starkt på hur marknadsavdelningen hos GB är funtad... eller om man helt enkelt bara horsat på under en personalkväll med injiceringssamkväm.
På konvolutet... kan man säga så om ett glasspapper?... ok.. edit... på omslagsdraperingen står det med stora bokstäver "ALLA TIDERS FAVORIT"... åh fan... 1982-1993 är alltså alla tider - märkligt, med tanke på att GB krängt gläjsar sedan 1942. Snacka om att med ett enkelt handlag radera ut flera generationers sommarminnen. Och varför tog man överhuvud taget bort puckot? Och som Beyonce hade sagt det: Question? - Varför tog det dessutom 15 år med en massa pajsiga ersättare som tex. Spöket, Black Fire, 88:an lakrits och Nogger Black innan man insåg att original last... Fast här känner jag att jag måste dra lite i tyglarna... jag börjar låta som en tung förespråkare för denna glass vilket är en sanning med en anings modifikation. Jag tycker att den är god, men jag är ingen craver av den.
Dessutom är jag mäkta irriterad över reklamens ripfel och dessa frånvaro i reality. Efter 5 puckar och ingen ripfel börjar nu misströsta - och drömmer mig därför bort till Papis egen topp-5:
- Lollipop
- Pommac
- Malaga
- Fruitline
- Snack Cocos
Utmanar gör Magnum Ego, Flirt och Storstrut - Vad tycker ni själva är all time high? (shit, nu låter jag som alla andra mongo-bloggare)
Är tillbaka senare ikväll efter the rumble in LKAB-land med Gala!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar