lördag 1 december 2007

Replik


Jag misstänker starkt att Lill-Strumpan och Skalle-Pär Nyman är frekventa läsare av denna blogg. Och i någon slags horribel iver att släta över gårdagens faktum, där jag stakrt ifrågasatte de båda herrarnas ledar-ability - så coachade man laget till en meriterande 2-10 förlust mot laget från staden som luktar skit.

Så nu kan ni glömma det där med att SSK skulle ha släppt in minst mål... och känner jag sportklubben rätt så står det redan två nya backar från tex. Bulgarien och knackar på portarna ute i Geneta.

3 kommentarer:

Clabbe, Rutten medlem i DK sa...

Skit i ssk, när börjar dagens fest hos er?

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Jag har fortfarande inte förstått turerna kring den där festen - och vet inte om jag vill... Det sista jag hörde från A-K & Maria var att de hade flyttat den till februari...

Jag bara bor här.

g sa...

Det är kallt här ute. Ro hit med portkoden nu för fan. Jag har ju med mig Lindemans Kräk.