söndag 16 december 2007

julklapp




Om ni kan bevara en hemlighet - som förvisso är etablerad i min vänskapskrets...nåja om vi bortser från P som brukar mumla något om att min farsa fortfarande är i livet, och det har han varit sedan han flöt iland på Keela Wee - så ska jag avslöja vad årets julklapp blir (nejdå inga miffo-GPS:ar här inte!)

inflik: att jag benämner P som P, är just för att han kallas för P - jag har således inte fallit för blogg-ofoget att i något slags överpretantiöst försök göra min vänskapskrets identitetslös. För att förtydliga mig: P är P.

Som ni säkert redan har förstått så är det jag som är Fantomen - det är jag som håller Singh-piraterna stången ute i Sydhamnen när du sover gott i din bädd. Det är jag som upprätthåller mjölkkonsumtionen i Mälardalsregionen, och det är jag som hittar dig - du hittar inte mig. Men du kan alltid ta dig ut till skogskanten vid Måsnaryd och ropa mitt namn: Jiiiiimmyyy!

Vid sidan om mitt brottsbekämpande så är jag även en driven affärsman med många ränder på min kalsong - och då menar jag utvärtes. En joint venture har satts ihop i all hast inför jul, och det är med anledning av det som jag stolt kan presentera årets julklapp i samarbete med Gallerix:




den är din för det fashionabla priset av 139:-/st. - dessutom finns det kaffe-muggar för 69:-/st.

God Jul önskar befälhavaren.

Inga kommentarer: