lördag 8 december 2012

helkväll


Efter en helkväll och sushiorgie uppe på Boda 1 är det nog bäst att jag lägger ett litet inlägg. Inte så mycket för att det var genuint trevligt och avslappnat och att vi fick stifta bekantskap med den nya familjemedlemmen Tussen... nej då. Utan för att farmor nu är upplärd i konsten att kunna kommentera på denna blogg. Än finns det under kvar här i världen. Och det stannade inte heller där...

Gjorde även en virussökning (den första sedan augusti), en diskrensning och en defragmentering. Avslutningsvis spetsade vi till det hela med att byta webbläsare till Chrome och vips var den där burken ett gäng snabbare.

Och i bara farten så körde jag en introduktion i Wrapp - så nu vore det väl fan om det inte skulle ramla in lite Wrapps även till den här gubben. Har öst sådana över min FB-baserade vänkrets under hösten utan en knapp reaktion. Själv tycker jag att det är en grym app och funktion - speciellt Wrapparna från Clas Ohlson. Å förresten, i morse fick jag en triss efter att ha delat ut Wrapps till fem vänner och på den var det vinst. Den vinsten omvandlade jag sedan till ett Lången-spel som också ramlade in - så nu är jag nog fast i spelträsket. Skämt å sido, jag har en liten småskalig spelidé som om den funkar ska rendera i något bonusbra till våren.

Ja ni hör ju... han har ju fått djävulen i sig.

Nu kan farmor kommentera...

Inga kommentarer: