lördag 16 juni 2012

sommar 2.0


Confession time... Jag försöker komma på när jag var på Allsång på Skansen senast men minnet vacklar. Jag vet att Håkan Hellström var där... men det är han väl varje år så det ger inte så mycket hints. Jag vet att det var en sådan där ljuvligt varm kväll med massvis av luftballonger över Stockholms kvällshimmel och att det var knökfullt. Så fullt att vi till slut valde att sätta oss vid storbildsskärmen en bit bort åt Logen. Om jag ska dra till med en gissning rätt ut i luften så säger jag 2003. Men det kan även ha varit 2005 för jag har för mig att Jerry var med också - och eftersom Peter Jöback uppträde samma dag så känns det rimligt.

Hur som helst så funderar jag på om det inte är läge att återupprätta sin presence där här sommaren genom att förära etablissemanget med min närvaro den 24:e juli. En bisak i sammanhanget är förvisso att Fibes, Oh Fibes är där - likaså Amanda Fondell och Tomas Ledin. Dessutom dyker Sten & Stanley upp så då kan ju Anna-Karin få följa med. Är bara vädergudarna på humör så kan det allt bli en trevlig kväll. Jag tycker att vi gör en stående bokning.


Inga kommentarer: