torsdag 31 maj 2012

Hux Flux


Ja jäklar i min lilla låda... nu ska vi ta och rensa upp hos er vilkas munnar talking dirty. Buzzador överraskar med att droppa en liten låda för första gången på två år. Hade nästan gett upp den panelen. Låt gå för att jag hellre skulle buzza choklad eller vin - men det kanske inte är läge att vara knusslig. Flux vill hur som helst veta hur bra deras eldvatten är så det är bara att öppna käften när jag kommer älgandes med en provflaska. Ska jag vara ärlig så har jag varit lite skeptisk till den här typen av produkter sedan Listerine typ frätte sönder hela garnityret way back. Men jag är beredd att ge det här en chans... Håll utkik efter "Papi fluortant" som ligger i hårdträning för det rätta knycket när Ester börjar ta hem killar på rummet.

Inga kommentarer: