torsdag 31 maj 2012

999


Boom badda bing! Noterade ni fyrverkeriregnet och kakafonin som bredde ut sig över staden i eftermiddags? Gubbjäveln har gjort det igen och sprungit igenom hela regplåts-serien. Finalbilen stod parkerad på Dalgatan och det var inte meningen att det skulle bli den - hade ju tittat ut en bil i Östertälje, men outgrundliga äro herrans vägar. Å jag lovade ju att jag skulle bli klar i maj, och det blev jag ju med marginal... Ser det kanske som lite taktiskt för nu kan jag ju spränga igång den tredje resan redan i morgon i och med att det är den första juni. Nu ska jag bara hitta någon att rejsa mot så att det finns en motivationsmorot. Första resan tog elva och ett halvt år - den senaste bara fyra år och 8 månader, har svårt att tro att jag ska bräcka det - men man vet ju aldrig.

Ja va fan... nu kör vi igen!

Inga kommentarer: