lördag 1 oktober 2011

gå ra'

Bröt av veckans löpning med en PW i det härliga vädret. Mötte reg.plåt nummer 932-933-934-935-936-938-939 på min vandring. Så ni kan ju gissa vilket nummer det var som jag ville ha. Dessutom börjar det nu smyga sig in både farhågor och stress kring det faktum att jag fortfarande inte har hookat upp med en MC-skylt. Och det är ju inte direkt så att dessa farkoster rosar varken marknad eller väg just nu. En månad kvar till vintertid - fattar ni... och det känns ju avlägset en sådan här vecka när man tränat i både shorts, tights och linne.

Snart dags att sadla upp på spinninghästen och catcha up med gårdagens idol-avsnitt, jag har förvisso redan tjuvkikat på resultatet men jag vill ju höra dem sjunga. Det finns några riktigt bra talanger i år men ungefär lika mycket skit. Amanda P och Molly har väl mest potential att göra något med sina röster - men jag är nog ändå mest fascinerad över den andra Amandan. Tror det finns en ulv i de där beskedliga kläderna, dessutom en säregen röst och ett charmigt utseende. Jag tror dessutom att hon skulle vinna på att signas av Bert Karlssons stall även om det antagligen är det sista hon vill.

Inga kommentarer: