fredag 28 oktober 2011

fourleafclover


...stuff your sorries in a sack mister!... Jag är en combo av både asket och ateist min rigoröst religiösa uppväxt till trots - men ibland undrar jag fan om det inte finns en kraft som vakar över mig. I mitt fall en slags sum-of-all-jävlighets-compensation-force som ser till att sprida lite glädje och välgång i all mitt-i-livet-misär.

Ok, jag ska utveckla... tidigare i veckan satt jag och lyxsurfade lite på nordicfeel.se som är en utmärkt sida för den som gillar att lukta lite gott och se hyffsat representabel ut i fejjan. Priserna ligger långt under butikspris - ja till och med under taxfree och vi snackar självklart originalprodukter. Jag var där som pressumtiv kund för det är ju så att den här, och kommande årstid inte är särskilt snäll mot huden i ansiktet. I mitt fall innebär det att den torkar ihop till fnöske som måste räddas upp av antingen Biotherme, eller ännu hellre Cliniderme. Jag hittade lite intressanta saker men till slut vaknade snåljävulen till liv och jag klickade ned sidan.

Döm då om min förvåning och tillika glädje idag då jag fick en avi med posten om att det fanns ett paket att hämta ut... och se där...när man talar om trollen, ett promopaket från Cliniderm som vill att jag testar deras produkter och ordar lite om det här på bloggen. Kan det bli bättre? Så ni förstår ju att man börjar fundera på karma och what goes around comes around. Fast det är klart, med de premisserna så är det väl bara att ställa in sig på ytterligare några månader utan sex och kärlek. Men jag köper det... är ändå för kallt att flexa den här tighta gubbkroppen.

Inga kommentarer: