torsdag 13 oktober 2011

coming true



Jag skrev ju om Daniel Lindström i förra inlägget - kommer ni ihåg vad hans vinnarlåt hette? Just det (Dreams are) coming true... jag tror att jag upplevde ett sådant moment just.

Har länge gått och tänkt att badrumsskrapan inte är lika clean och skarp som den var i början - samtidigt är man ju dumsnål nog att inte köpa en ny. Främst för att den inte tillhör någon inredningsteknisk elitserie, och den är ju dessutom hel och ren... men ändå. Jag löste dock dessa brydderier nyss genpm att ha sönder den. Vet inte om det var med viss flit eller kanske tankekraft, men sönder är den nu.

Hittade ovanstående lilla danska designunder för endast 548:-. För tio år sedan hade jag antagligen köpt den, men nu vet jag att det får bli den där på Willys i grått istället. 29:- eller 39:- tror jag att de vill ha, och fem flaskor vin till Papin voila! 

Inga kommentarer: