torsdag 13 januari 2011

då var det ju inte så konstigt...



Jag har bekymrats ett tag över att mitt lilla gosetroll drastiskt har förändrats till det sämre... ja faktiskt det vidrigare. Hade det inte varit mitt eget barn hade jag nog strypt henne för länge sedan. Har funderat på vad jag har gjort fel för att föräras av den dryga och uppstudsiga svada som hamras mot Papi just nu... Du är dum pappa, du är ful pappa, du är tönt pappa... ja ni hör ju.

Dessutom har hon börjat med någon obscen dans som hade fått Lena PH att rodna, och där hon frustar något om att "Om du vill ha mig, så får du ta mig" - och så försöker hon, tror jag, att se förförisk ut. Och jag har tänkt att nog fan lär dom väl inte ut sånt här på JAM Dansstudio... i alla fall inte än. Sanningen har dock uppdagats nu - och den skyldige är barnets mamma som tydligen hjärntvättar flickstackarn med sin egen miserabla uppväxt. Ebba och Didrik rullar tydligen nonstop uppe i Rosenlund - ska det vara så? Och om det ska vara så, så tänker jag kontra med att rulla igång Ensam Hemma här nere så får vi se hur kul det blir!

Om du vill ha mig...

Inga kommentarer: