tisdag 18 januari 2011

bikebyme.com



Hittade ett kul nättips i en tidning, kommer inte exakt ihåg var - men en inte allt för vågad gissning skulle nog vara City. Och i så fall är det puman Ann Söderlunds dude Nanok Bie som droppar tipsvarje vecka. Eller jag tror att dom är ihop, och är dom det inte så är dom det nästa vecka... typ...

Hur som helst så går sajten ut på att du kan måla ihop din egen cityjonne - och då menar jag verkligen färglägga hela kitet. Freaka loss med blå kedja, gröna och vita fälgar, svarta och röda däck, rosa handtag osv... Det finns en mängd kombinationer som garanterar att du sticker ut på stan. I övrigt så är väl cykeln varken bu eller bä, priset är härligt överkomligt vilket gör att du lätt kan ställa bajken utanför Systemet eller Delikatessbutiken. Däremot är den kanske lite väl assassin för att jag skulle ställa den utanför Centralen en fredag eller lördagnatt - men allt går ju att utmana.

Vore jag inte så satans fattig så hade jag beställt en på stående fot - men jag får väl nöja mig med att försöka få fart på Spinningcykeln... Trampar jag bara tillräckligt fort så borde jag nog få rull utför Badhusgatan.

Inga kommentarer: