onsdag 1 april 2009

mythbuster

Först av allt, som vanligt: "dont shoot the messenger"

Men jag gör det här för att bespara ett gäng killar en massa onödiga utlägg i vår.

Helt ovetenskapligt har jag de senaste veckorna utfört ett litet experiment som gått ut på att undersöka sanningshalten i den gamla myten "Blommor = Ligga"

Jag kan nu så här en fem inköp senare något moloken meddela att det stämmer inte... tyvärr. Köp ett meal på Sibylla till er själva istället. Det är nästan som att ligga.

3 kommentarer:

göran sa...

den undersökningen kunde jag besparat dig om du bara frågat!

P sa...

Inte mycket Collymore över dig.

Collymore-citat:
”Det var en period när jag var med fyra eller fem kvinnor om dagen. Rädd att vara ensam lät jag dem komma till mitt hus i Cannock på ett slags skiftsystem”.

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Jag börjar se vissa möjligheter i LAG-organisationen när du lägger upp det sådär...