måndag 13 april 2009

by request

Följetongen med den nya limiterade editionen av Nike Cortez fortsätter - efter påtryckningar och förfrågan...

Klicka gärna upp bilderna så ser ni 37 års innovation - fördömligt köptillgängliga från Sneakers N Stuff som nu har ett combokit för den tilltalande summan 1799:-. Som jag tidigare filosoferat kring så har man utöver flywire-designen även korrigerat waffle-sulan. Bra eller anus? Döm själva.

Annars så känner jag mig lite bakis idag... men inte på det sättet. Gårdagen var intensiv och effektiv - dessutom utan några större malörer. Clubba och Papi slet jämsides med att dels iordningställa den nya Vaion med allt vad det innebär. Installationer, konfigureringar, upprättande av nätverk, uppgraderingar - you name it. Men nu är den verkligen lite för bra för undertecknad - dessutom är det ett äventyr i sig att sätta sig in i Vista. Jag menar, på äldre dar så tar ju vanemänniskan sig allt större uttrtyck - man är liksom inte 20 längre och öppen för allt.

Bra blev det i alla fall - dessutom bootade vi om den gamla datorn som nu är i AK's ägo. Där kan hon sitta och vara mystisk och skate.

Måndag och röd dag... vad ska man hitta på då - jo man tar ett par spänstiga kliv bort till Gärtuna-siten och ikläder sig en luddfri pyjamas och räddar armerikanarna från magsår. Samtidigt som det tickar in phat stasha på Papis konto. Att gå ut och njuta i den annalkande solen är bara för loosers... eller jag menar livsnjutare..

Inga kommentarer: