torsdag 6 november 2008

fuck a doodle doo




Skit också... jag känner att jag tog i lite för mycket här om dagen... typ som att jag broderade ut fastän all tråd var slut... aaah meen kom på en bättre metafor själv då...

Hur som helst så har vi en kille på jobbet som, och märk nu, "skulle" kunna se ut som Tom Selleck - han gör alltså inte det, men med vita loafers och en guldskorpion runt halsen så är det rent hypotetiskt möjligt. Den här duden är i vilket fall som helst sjukligt besatt av filmer, skådespelare, kompositörer, regisörer...you name it - och just den här dagen så satt han i fikarummet och mastruberade oralt om hur damn it-bra filmen 300 egentligen är.

Och på något sätt så var det som att jag ville ställa mig in lite hos honom och nickade bejakande vid passande tillfällen, och lade in en smart kommentar om att han huvudrollssnubben snart dyker upp i Guy Richies "Rocknrolla", ni vet. Men nu så här i efterhand så sitter jag och funderar på om jag kanske tog i lite för mycket - tänk om han tror att jag tycker att 300 är den bästa film som någonsin gjorts. För så är det ju fan inte...

SHAUN OF THE DEAD - sedan behöver vi inte snacka mer. Gringo Bingo hjärntvättade mig med den en gång när jag fortfarande var välkommen hem till honom, och jag blir fortfarande lika lycklig av att se den. Så där får Tom Selleck även svar på frågan om vad jag egentligen skrattar åt... och nej, det är inte Cheech & Chong.

Inga kommentarer: