lördag 29 november 2008

ditt and datt




DHL har upprört hört av sig och kräver bildbevis på de "sanslösa" angrepp som jag tidigare i veckan spottade ur mig. Fuck you säger jag... och så säger jag Rüdi is on the loose, börja leta!

Jag måste dock ta tillbaka lite av de superlativ jag delgav dessa däck - just då var jag nog mest nöjd med att katchinga av Bythjul lite stasha. Nu när verkligheten har hunnit ifatt mig så inser jag naturligtvis det självklara. Finnpaxxi kan inte göra däck, möjligtvis stövlar - och vad är det för sulor som sitter på mitt lejon... ja just det.




DJ skickar förresten en hälsning till släkt och vänner... Jag må ha en sjukt asocial Papi, men mamma AK har lovat att vi ska dyka upp och närvara på så många kalajs som det är möjligt under december. Jag kommer då att se lite gladare ut, och en aning mindre norrlandspimpad - ses då...aaaaiiight!

Inga kommentarer: