måndag 11 augusti 2008

Tajming





Jag har inte riktigt bestämt mig - sitter just nu och kuperar lite kring olika infallsvinklar avseende det mycket lägliga sjukdomstillståndet som svept in i Papis microfibrer.


Det mest troliga är naturligtvis att det handlar om efterdyningar från det kylslagna nakenbadet i piskande sensommarkuling. Det kan också härröra från Lejonets AC som jobbat febrilt under sina eskapader.


Men, en liten vagel i ögat gör gällande att det även kan handla om en slags självsuggestiv förnekelsefas där min inre demoner vägrar inse att semestern är slut. Kan så vara, kan så vara... men då ska det ju inte göra ont i rygg och bröst. Och har jag riktig otur så kan Ester vara smittad - jag vill ju ligga nerbäddad själv med ensamrätt om ynkligheten.

Nåväl... AstraZeneca klarade sig ju i 90 år innan jag dök upp - så en eller två dagar bör nog kolossen stå pall... Annars får de ringa.

Inga kommentarer: