fredag 6 juli 2012

New Black


Ok, vad är grejen Papi? Du har varit inne på deras site minst hundra gånger det senaste dygnet - dessutom sitter du och velar och flipprar med avtryckarfingret... Jag vet, jag vet sho... jag har sådan sjuk cravings på den där blåa crew necken - den där "100 miles and runnin". Jag vet att den skulle sitta som smutt på mig - faktum är att hela tröjan skriker Papi Jam! Jag menar, NWA-hooken i kombination med snubbens löparleverne - lite föör bra liksom. Det är bara priset som gör att jag tvekar lite... 600:- för en college - då gäller det att det är lite kvalla också. 

Steppa gärna in du också. New Black bjuder på en hel del snygga pieces med rätt retrokänsla. Den svenska hiphop-scenen börjar få upp ögonen för dessa grejor och om förra sommaren tillhörde Galago Wear så är detta sannerligen New Blacks.

Jag ska bli legend ikväll ... svär jag blir legend ikväll


Inga kommentarer: