torsdag 5 juli 2012

bitestikelinflammation


Det var en envis smärta att hålla i sig... har fått sätta upp lappar i portarna runtom Lovisinskvarteren för att lugna massan - nej, det är inte Tarzan ny hör ylandes nattetid. Måste dessutom sluta att klättra på väggarna innan det blir för dyrt med nya tapeter.

Vi går alltså in på dunderkurens fjärde dygn idag och jag tror mig kunna märka en viss förbättring. Som vanligt var jag överoptimistisk när jag ringde jobbet i måndags och berättade om övergreppet i rektum och vilken åkomma jag lider av. Jag har en märklig förmåga att överskatta min kropps läkefunktioner - tror fortfarande att jag är tjugo och att allt är över nästkommande dag. Istället verkar det handla om veckan ut... ska försöka gå ut och gå lite idag för att tvinga kroppen att tänka på något annat. Så om det börjar regna i dag så vet ni vems fel det är - solen har ju skrattat mig i ansiktet utanför fängelsets glas. Och inget finns det att roa sig med... gjorde en sökning som gav följande resultat:
  • Träna - glöm det!
  • Sola - inte en chans!
  • Dricka vin - are you nuts!
  • Onna - helt ok.
Ja, ni ser ju... det enda som var okej är typ det sista jag är intresserad av just nu. Och som om det inte vore nog så ramlade det in ytterligare en faceslap i brevlådan igår. Ett fullsmockat paket från kondom08 som tydligen tycker att jag ska brisera kärleksraketen lika ofta som Nordkorea gör provskjutningar. Men de ville säkert bara väl...

Inga kommentarer: