onsdag 14 mars 2012

kiosk på telefon



For fuck sake Telia... vi styrde ju upp det här redan i november - allt skulle ju bli så himla bra och smidigt. Jag frågade ju till och med tre gånger extra för att inga oklarheter skulle föreligga, trots det sitter jag här utan bredband och en delay på fem dagar. Inte ok. Eller det enda okej med kråksången är att jag blev så förbannad att jag stolpade ned till lokala Telia-butiken och ändrade om abbonnemanget. Så nu blir det stadsnätet för hela slanten.

I övrigt så har musiken tystnat, inte bara hos Tomas Ledin utan även i den fasta telefonen som förvisso var bärbar. En epok har gått i graven och 55011837 som föddes 1990 finns ej mer. Inte en dag för tidigt om du frågar mig. Tycker fler borde ta en titt på fakturan för sitt fasta telefonnät och fundera på vad man egentligen betalar för. Så för er bloggläsare gäller det nu att ligga lite lågt och stilla abstinensen på annat håll fram till på måndag. Det här inlägget kostade en fikapaus på jobbet, men vad gör man inte.

Inga kommentarer: