fredag 8 juli 2011

Tävling


Jag tänkte att vi skulle tävla lite så här de skälvande sista timmarna av mitt yrkesverksamma liv - i alla för den här delen av året. På bilden ovan ser ni Eric Amarillo - den högst skyldige till årets sämsta skitlåt, vilken till min stora glädje verkar självdö trots att den tidigt förärades med titeln årets sommarplåga. Jag tänker naturligtvis på "Om sanningen ska fram", men skit i det lågvattenmärket och fokusera istället på bilden... för jag vill hävda, påstå, mena att den antagligen är unik.

Utan att ha doktorerat i ämnet så tror jag att det är näst intill omöjligt att hitta en bild på Eric utan en huvudbonad. Så tävlingen går helt enkelt ut på att överbevisa mig. Droppa en länk i kommentarsfältet eller maila en bild till jimmy.roger@home.se.
Priser då? Tja, förutom förmånen att om saningen ska fram få ligga med undertecknad så släpper jag även ett CD-paket med 3 hitplattor. Inte för att vara snäll utan för att jag hade dubletter av dem.

2 kommentarer:

Göran sa...

Droppa en svår tävling istället!

http://musiklandet.se/ml/index.nsf/11C552EC5D9F95BCC1256E630057E904/$FILE/attic_top.jpg

Förhudslös och Ryggradslös sa...

bravo!
fast jag vet inte om fotografer får vara med i tävlingen... så för att hålla liv i tävlingen så får den fortlöpa ett tag till.

annars landar det ett paket helt i din smak på hallmattan inom kort.