torsdag 28 juli 2011

inge ligga...


Det sket sig igen... vi har ju dryftat detta fenomen tidigare - och den negativa spiralen bara fortsätter. Vi har ju kommit överens om att ekvationen tur i spel och tävlingar per automatik genererar frånvaro av kroppsligt umgänge. Och att det är så, har jag detta år inte haft någon anledning att omyndigförklara. Priser från allsköns tävlingar rullar in och pungen blir bara tyngre och tyngre.

Hade en svag förhoppning om att sommaren eventuellt kunde bjuda på lite stiltje till förmån för lite tömning, men ack vad jag bedrog mig. Var hemma i staden i tisdags för att vattna och tvätta lite och vad tror ni händer? Det droppar in ett sms från postens utlämningsställe och naturligtvis får jag kånka hem ett grönt jävla monster... en Wzoom... ja ni hör ju på namnet. Och allt för att jag ljuger så himla bra... Majskungen Green Giant såg inte igenom de uppenbara lögnerna, men ni som känner mig vet ju att majs inte står överst på födolistan. Nåväl, Ester är lycklig och det kan väl vara så gott som något.

Inga kommentarer: