söndag 31 juli 2011

på öfronten intet nytt


En typisk mellandag på ön där semesterlunken trädde in i någon slags temporär leda. Försökte bryta den genom att jonna in till Nynäshamn för att bunkra lite kött och annat gott. På vägen hem så dök solen upp igen och om SMHI lyckas få ihop ett rätt den här sommaren så ska den stanna ett par dagar. Då passar det ju fantastiskt lägligt att jag ska hem till stan med bilskrället som har havererat igen... I och för sig så var det väntat att så skulle ske, jag hade bara hoppats att bromsbelägg och bromsskivor skulle hålla hela sommaren. Så nu blir det till att hänga på låset i Sätra på måndag, och har jag riktig otur så får jag väl hämta ut den på tisdagen... Men thats life, och Södertälje ska ju vara en trevlig stad... ... ...har jag hört.

Inga kommentarer: