måndag 11 maj 2009

Konstverk & ESC




Borde egentligen hålla det jag lovat och levererat en sneak-preview inför lördagens final i MocBa. Men jag får ingen riktig feeling i år - lägg därtill att det numera är dömt i helvete att försöka pricka in en vinnare. Ja, det skulle väl vara den biten med mest Saz i sig då. Jag har dock gjort ett försök så att ni inte ska kunna säga att jag har tappat formen - dock fegar jag lite och går allena på det jag själv tycker är bra... fast nä... jag måste suga lite till på karamellen - men innan första semifinalen i morgon kan ni droppa förbi igen.

Skickar dock med er lite konstnärligt plockgodis i form av Fibes, Oh Fibes! nysläppta video. Ett kulturepos som undertecknad kan till sig av och tycka är vackert... Damn! sommarens hunt är att hitta en spelning med grabbarna - whenever wherever.

Inga kommentarer: