söndag 3 april 2011

love you long time


Inte dumt alls... Willys körde en kampanj den här veckändan för Thai-Cube från Kitchen Joy för bara 19.90 kartongen. Med andra ord en överkomligt bortkastad tjuga ifall det skulle smaka hund. Nu var det inte så, blev faktiskt positivt överraskad över både konsistens och smak på de möra kycklingbitarna och det fräscha jasmineriset. Jag prövade 3 av de 4 smaker som fanns tillgängliga och alla passerade som godkända. Glömde bort att kolla vad ordinarie pris är, men ligger det under 30:- så har ni helt klart en återkommande kund.

Annars gick gårdagen mest åt till att slicka såren efter fredagens utsvävningar. Var dock lite olydig eftersom myrorna i brallan pockade på, därför blev det en promenad upp till Moraberg och det kändes faktiskt ganska bra i knät. Lite stramt på slutet men en pensionärs-sova-middag styrde upp det hela. På kvällen fotboll på TV i och med Milanoderbyt på San Siro. Blev lite av ett uppvaknande och begravning i samma stund... kom nämligen på mig själv efter 60 minuter med att sitta och hålla på Milan vilket är egendomligt eftersom jag sett mig som en Interista sedan 1988 när jag spelade fotboll för Inter Tälje. Där tränare Guido matade oss med väckelsesånger om de blåsvartrandigas suveränitet. Detta följdes senare upp av fascinationen för den hårdföre Paul Ince på Inters mittfält under 90-talet. Men nu... tydligen no more - hänger antagligen ihop med att italiensk fotboll inte lockar mig lika mycket samt att mitt intressefokus numera följer det lag som Zlatan huserar i. Vi kan alltså göra ett bokslut och konstatera att de enda lag som berör mig numera är Liverpool och Öster. Så var det sagt.

Inga kommentarer: