måndag 4 april 2011

det är fan i mig inte sant...


Som jag har tjatat, längtat, trängtat och råmat efter Burger Kings återuppståndelse här i Södertälje. Det kändes lite som ett hån när man förlade den ute i Geneta och sedan lika snabbt smackade ihop den där i slutet på 90-talet.

Nyligen kunde man dessutom läsa att en hamburgerjätte ville etablera sig i centrala stadskärnan, och pulsen ökade genast en aning. Men Frasses... wow lixom inte bara...

Och nu då. Burger King tillbaka till Södertälje... men i Järna av alla satans jävla ställen. Varför gör ni så här? Jag har ju bett om ursäkt hundra gånger för att jag utbrast något om att burgarna smakade gasol/t-röd. Dessutom är jag nästan säker på att det var på Big Burger, vilka ni förvisso köpte upp senare... men ändå. Ska det vara så förmätet att kunna få sig en whopper i byn?

1 kommentar:

Göran sa...

ännu en bidragande tankeställare att lämna hålan!