fredag 29 april 2011

ja, just det...



Fan...fan...fan... många svordomar blev det, så jag drämmer i med en till... det är ju då själva fan. Jag har länge gått och närt en liten dröm - inte för stor, utan ganska anspråkslös. För om Noice symboliserade min barndom, Duran Duran mina tonår så får nog Just D stå som språkförbistrande bröder under den period när alkoholen gjorde mig vuxen.

Hur schmuck vore det då inte att i gubbålder få uppleva en återförening med både band och okontrollerad fylla. Förstå då att mina ögonglober höll på att poppa ur skallen när jag slog upp SP idag. Telgia Salonger har den utsökta smaken att fullfilla Papis drömmar... tills ridå... jag upptäcker datumet. 14:e maj!!? Men va fan... hur tänker ni. Ni kan ju inte lägga det samma kväll som Eurovision... Clubba kommer ju hit på middag... och det ska chipsas och dippas, och alla ska rösta... det funkar ju inte fattar ni väl!

Reservplanen blev då att hoppa in på Ticnet för att se om det bara var ett engångstillfälle eller om det låg en turnéplan upplagd där. Självklart inte... Jävla Salongskit!!

Inga kommentarer: