tisdag 8 juni 2010

jag snortade...

...sommaren ikväll när jag lubbade hem från jobbet. damn, en sån där härlig kväll som man minns senare i år där dofter och ljum bris slår emot en - den enda skillnaden då är att samma väg bjuder på minusgrader och isspikar som piskar en i ansiktet... hm.. lubbade(?), jag menade naturligtvis "gick"... okej okej, jag ger mig... halva Södertälje - allt från Fantar till Mini-me observerar tydligen att Papi har brutit sitt löfte. Men jag har bara ändrat upplägget lite - från och med semesterstarten så inleder jag rehaben, därefter är det fritt fram att bitchslappa undertecknad.

Appropå snorta så sitter jag just nu och snortar in ångorna från ett gediget hantverk, har vaxat ekbord och stolar så att de glänser inför sommaren - och imorgon bitti tar jag mig an fönsterrutorna, sjukt huslig man är... Men när semestern väl startar så ska jag inte lyfta ett finger här hemma, inte mer än det som behövs...

Nu lite musiksurf, hittar jag något så droppar jag det här... det vet ni.

Inga kommentarer: