onsdag 16 juni 2010

bil med stil



Mycket bilprat på sistonde, så jag fortsätter väl i utstakat spår med ytterligare ett inlägg. Som bekant, jag tror jag har nämnt det tidigare så upphör ju hanteringen av skattemärken på våra reg.skyltar i och med i år. Kan tyckas vara både bra och dåligt, men polisväsendet anser tydligen att detta fenomen har spelat ut sin roll.

Hur som helst så kommer detta leda till att vi med sinne för detaljer kommer att få ett nytt problem att beakta. För tidens tand kommer att behandla dessa befintliga klisterlappar oömt - eller som i mitt fall på den nya bilen så fick jag en saggig blank lapp. Detta duger inte tänkte jag och tog Google till hjälp. Hittade då en firma på www.renskylt.se som för en överdrivet ringa slant tillhandahåller ett litet kit som gör att du hädanefter kan färdas runt med stil. En underskattad färdighet i dessa tider. Extra plus för den snabba leveransen!

Inga kommentarer: