tisdag 2 mars 2010

typ bäst


The Attic feat. Therese - The Arrival

mauricio MySpace Video



Det är ju festivaltider, och jag fick frågan på jobbet idag - att eftersom jag är lite gäjig och initierad i gamet, så vilken låt har varit bäst under hela 2000-talet?

Oj... det där är ju nästan omöjligt. Jag älskar ju Headlines just nu, men det gjorde jag ju med Stay the night förra året också... och den är man ju lite mätt på minst sagt. Och jag menar... jag föll ju pladask för Never let it go med Afrodite och den framkallar ju nästan kräkkänslor nu för tiden. Så det måste ju vara något med ett par år på nacken som fortfarande håller... Hmm... ok - nu är jag ju förvisso partisk eftersom jag tycker att Therese är en av de läckraste tjejorna som finns - men den här låten blir verkligen aldrig dålig - så skruva upp volymen nu!!

Inga kommentarer: