lördag 27 mars 2010

epic fail



Jag har inte ändrat åsikt sedan förra året... jag tycker fortfarande att detta jippo är både motbjudande och patetiskt - därför tänder vi både upp och på ikväll, har man tur så kanske det till och med är lite extra kräm i datorn också.

Annars intet nytt - ska fixa disken nu innan jag drar iväg för lite artificiell sol och sedan ska PRO-gamlingarna på gymmet få sitt lystmäte tillfredställt medans jag pump the rump... I övrigt inga planer denna korthelg eftersom jag går på i morgon natt redan. Skulle behöva plocka upp allt jag ställde ifrån mig på IKEA sist men det får nog vänta lite, panelgardinerna till köket väntades ju inte in förräns i början på april - om man inte orkar tuffa förbi Barkarby, för där fanns det 87 stycken av någon jävla anledning.

Dessutom borde jag lägga upp bilen på Blocket - men det får nog vänta tills på måndag så kan jag med lite tur slippa helgdårarna som sitter och ringer runt med sina skambud utan täckning. Har förresten hittat ett intressant objekt uppe på Peugeot i Kista - men jag måste smaka lite på karamellen först...

Aahh... kom-ihåg-note: Glöm inte inbjudningskorten till DJ:s 4-årskalas.

Inga kommentarer: